ĮVADINĖ ĮTAMPŲ PALEIDIMO PRAKTIKOS PAMOKA su EGLE jau spalio 13 d. sekmadienį nuo 10 val.

ITAMPU PALEIDIMO PRAKTIKAI MAKETASJEI GYVENATE ITIN AKTYVŲ, SKUBŲ GYVENIMĄ,

JEI JAUČIATE JĖGŲ IR ENERGIJOS TRŪKUMĄ,

JEI JUS LIŪDINA IR VARGINA DARGANA,

JEI KAMUOJA NUGAROS AR GALVOS SKAUSMAI,

PRASTAI MIEGATE, DAŽNAI PERŠALATE –

GALI BŪTI, JOG ORGANIZMAS GYVENA NUOLATINĖJE LĖTINIO STRESO BŪKLĖJE.

JŪS GALITE PATYS SAU PADĖTI. KAIP – SUPAŽINDINSIME ĮVADINĖJE  ĮTAMPŲ PALEIDIMO PRAKTIKOS PAMOKOJ

ĮTAMPŲ PALEIDIMO PRAKTIKOS skirtos šiuolaikinio gyvenimo tempo nualintam žmogui, ieškančiam būdų sumažinti streso neigiamą poveikį kūnui ir protui. Praktikos metu pasitelkiant skirtingas kvėpavimo technikas bei jogos asanas giliai atpalaiduojamos įtampos streso dažniausiai pažeidžiamose vietose –  pečiuose, apatinėje nugaros dalyje, klubuose. Balansinių pratimų pagalba stiprinami vidiniai raumenys. Praktikuojant reguliariai organizmas detoksikuojasi ir atsipalaiduoja, išmokstama nusiraminti, stiprėja imunitetas, skaidrėja nuotaika. Terapinės jogos naudų sąrašas nuolat plečiasi, papildomas pagrįstais mokslinių tyrimų rezultatais.

KUO ŠI PAMOKA SKIRSIS NUO ĮPRASTINĖS  ĮTAMPŲ PALEIDIMO PRAKTIKOS EIGOS?

Reguliarių grupinių užsiėmimų metu dėmesį sutelkiame į kvėpavimą ir vieningo ritmo palaikymą, kas sukuria galingesnę ir gilesnę praktikos eigą, todėl išsamesnis procesų aiškinimas tuo metu nėra įmanomas. Tačiau dirbdama pastebėjau, jog žmonėms, ypač tik pradedantiems praktikavimą, pritrūksta žinių bei bazinio supratimo kas vyksta su kūnu praktikuojant, kas yra sąmoningas dėmesingumas ir kuo jis svarbus.

KAM SKIRTA ŠI PAMOKA?

Pirma dalis skirta susipažinti su bazine ĮTAMPŲ PALEIDIMO PRAKTIKOS teorija, kuri padėtų efektyviau praktikuoti.

  • Praktiškai išbandysime pagrindinius pamokos metu naudojamus kvėpavimo būdus UJJAY bei BHASTRIKA, susipažinsime su veikimo principu ir nauda.
  • Aptarsime taisyklingos stovėsenos, sėdėsenos bei laikysenos pradmenis praktikų metu.
  • Susipažinsime su bazinėmis terapinėmis kūno padėtimis, efektyviai mažinančiomis raumenų įtampas bei lėtinio streso sukeltus emocinius organizmo negalavimus.
  • Sužinosime kas yra ir kuom svarbūs energetiniai užraktai MULA, UDDIYANA, JALANDHARA BANDHA.
  • Kalbėsimės, dalinsimės potyriais, gersime arbatą

Antra pamokos dalis bus skirta pagrindinių praktikos sekoje naudojamų ĮTAMPŲ PALEIDIMUI taikomų jogos asanų  išbandymui bei aptarimui.

Registruotis bei dalyvauti kviečiami tiek naujokai, tiek jau praktikuojantys nariai, jaučiantys, kad teorinių žinių prisiminimas ar pasikartojimas būtų naudingas potyrių gilinimui.

APRANGA – laisva ir patogi sėdėjimui ant kilimėlio

TRUKMĖ 1,5 val.

KAINA 10 eur

UŽSIĖMIMĄ ves mokytoja EGLĖ . http://www.baltojolotosonamai.lt/#teachers

TELEFONAS registracijai 8(689)32229 Eglė arba 8(686) 40680 Aušra.

Registracija būtina! Pasikeitus planams labai prašome pranešti, kad atsilaisvinusią vietą galėtume perleisti kitam.