Cantienica metodas laikysenai

 

IMG_2917

CANTIENICA – kūno formų ir laikysenos metodas, kai atkuriamas giliųjų raumenų darbas, paskirstomas sąnarių apkrovimas, visi kūno raumenys įgauna tonusą, visi judesiai natūraliai susiejami – to dėka pats kūnas sugrįžta į prigimtinę laikyseną, atgauna įgimtą judrumą. Jau vien tik bazinė laikysena ištiesina ir ištempia kūną, suteikia spindesį ir lankstumą.
Tai ypač saugus ir veiksmingas metodas, reikalaujantis tikslumo atliekant pratimus. Norint maksimaliai įsisavinti šio metodo principus ir naudoti juos kasdienybėje kviečiame į pradedančiųjų kursą.
Šioje pradedančiųjų grupėje mokysimės CANTIENICA metodo pratimų taisyklingai laikysenai: stovėsenai, sėdėsenai, eisenai ir dubens dugno tonusui.
Treniruočių programa tinka:
– laikysenos, eisenos, gerinimui;
– kūno formų ir lankstumo tobulinimui;
– dubens dugno raumenų tonuso gerinimui;
– prevencijai ar esant silpnam dubens dugnui, šlapimo nelaikymui, hemorojui, nugaros skausmams;
– emocinės būklės gerinimui:
nes lengva, grakšti laikysena tiesiogiai įtakoja mūsų nuotaiką ir emocijas!!!
Registracija ir informacija apie CANTIENICA praktiką mob: 861470700 (Milda)
CANTIENICA – kas tai?
CANTIENICA metodu optimizuojama laikysena, nes griaučių kaulai idealiai sustatomi. Kaulai taip ištempiami ir sudėliojami, kad nė vienas kaulelis nesiliečia su šalia esančiu ir jam netrukdo. Visi sąnarių paviršiai yra laisvi, o sąnariniai tarpai atviri. 100% giliųjų raumenų pasiekia gyvybinį tonusą. Visi judamojo aparato raumenys ir fascijos pasiekia optimalią bazinę įtampą ir yra ištempiami, natūraliai susisieja ir pasirengia tobulam judėjimui. Jau vien tik bazinė laikysena ištiesina ir ištempia kūną, suteikia spindesį ir lankstumą.
Susieti gilieji raumenys grakština formas ir padeda kūnui pasiekti individualią geriausią formą, nepriklausomai nuo dydžio, amžiaus ar svorio.Tiesios laikysenos ir sveiko stuburo pamatas yra dubuo. Taikant CANTIENICA metodą jis įgauna idealią padėtį, tampa paslankus kryžkaulio sąnarių srityje ir įjungiamas į dubens ir dubens dugno raumenų tinklą: griaučiai optimaliai ištempiami, pradedant iš centro (dubens), ir apipindami giliųjų raumenų tinklu. Visa tai iš karto pakeičia laikyseną, padeda išvengti dubens pakrypimo, pėdų deformacijos, kifozės, plokščios nugaros, pečių problemų, sąnarių artrozės, chroniškų nugaros skausmų.

Metodą nuo 1993 metų tyrė, kūrė ir dabar tą daro Benita Cantieni.
CANTIENICA Ltd
Seefeldstrasse 215
CH-8008 Ciurichas
www.cantienica.lt

CANTIENICA® metodas kūno formoms ir laikysenai
Pajuskite tikrai tiesios laikysenos teikiamą lengvumą, laisvumą ir antigravitacinį poveikį! Pabandykite dabar.