Įtampų paleidimo praktika

31

ĮTAMPŲ PALEIDIMO PRAKTIKA

   STRESS RELIEF PRACTICE                                                              

Ilgalaikės kasdieninės psichologinės ir fizinės įtampos tampa lėtiniu stresu, kuris sukausto kūną, dažniausiai „apsigyvendamas“ pečiuose, nugaroje, klubuose. Netaisyklinga laikysena ir ilgas sėdėjimas iškreipia stuburo padėtį. Todėl taip svarbu atpalaiduoti įsitempusius raumenis bei stiprinti juos tiek išoriškai, tiek iš vidaus. Nemažiau svarbu mokytis paleisti įtampas, kol jos nepadarė ilgalaikės žalos organizmui. Tam skirta Įtampų paleidimo praktika.

Praktika susideda iš 3 dalių:

  • APŠILIMAS, kurio metu akcentuojami stuburo sukiniai bei klubų atvėrimas;
  • PAGRINDINĖ DALIS, kurios metu atliekame balansines asanas bei saulės pasveikinimus (SURYA NAMASKAR A, B arba klasikinis), Tibeto pratimus ir kt.
  • VISIŠKAS ATSIPALAIDAVIMAS (SAVASANA)

Viso užsiėmimo metu didžiausias dėmesys yra skiriamas kvėpavimui. Kvėpuojame giliu atpalaiduojančiu kvėpavimu UJJAY bei intensyvia pilvine BHASTRIKA, kuri stipriai masažuoja bei detoksikuoja vidaus organus.

KVĖPUOJANT IR ATLIEKANT JOGOS ASANAS REGULIARIAI LENGVĖJA TOKIŲ BŪKLIŲ KAIP NUGAROS SKAUSMAI, VENŲ VARIKOZĖ, VIRŠKINIMO SUTRIKIMAI, METABOLIZMO SUTRIKIMAI, NERIMO PRIEPUOLIAI, DEPRESIJA, MENOPAUZĖ IR KT. SIMPTOMATIKA

 Praktikas veda mokytoja Eglė. Telefonas registracijai 8(689)32229

Užsiėmimai vyksta antradieniais nuo 7.30-9.00  bei šeštadieniais 9.00-10.30

Užsiėmimo kaina 12 eur. 10 kartų abonementas 120 eur.