Įtampų paleidimo praktika

 

IMG_5703Kakta Kelias 1Suo zemyn 3

 

 

 

 

ĮTAMPŲ PALEIDIMO PRAKTIKA                                    

 

Šiandieninis žmogus – daug sugebantis, daug žinantis, visada skubantis ir gyvenantis nuolatinės įtampos ir streso būsenoje. Gyvenimo tempas, reikalavimai, lūkesčiai sunkiai pašalinami iš mūsų kasdienybės, todėl jaučiame tai ar ne- organizmas gyvena nuolatiniame „kovok arba bėk“ rėžime. Kitaip tariant nuolat aktyviai veikia mūsų simpatinė nervų sistema. Tuo tarpu parasimpatinė, atsakinga už organizmo atsinaujinimą, efektyvų virškinimą ir kitas gyvybiškai svarbias funkcijas turi vis mažiau galimybių įsijungti. Negalėdami ar nemokėdami kokybiškai pailsėti, save išsekiname ir nualiname anksčiau laiko – vis jaunesniame amžiuje skundžiamasi psichologiniu išsekimu, endokrininės sistemos sutrikimais, autoimuninėmis ir įvairiomis lėtinėmis ligomis.

Turbūt nerealu tikėtis pilnai pašalinti streso ir įtampų priežastis iš kasdienio gyvenimo. Bet sau efektyviai pagelbėti tikrai galime. Šis gebėjimas slypi pačiuose mumyse – organizmas pats natūraliai moka atsipalaiduoti ir pailsėti. Tereikia jam priminti kaip to pasiekti ir tai paversti kuo dažnesniu, reguliariu ritualu. Tam ir skirta ĮTAMPŲ PALEIDIMO PRAKTIKA – išmokti giliai ir efektyviai atsipalaiduoti jogos asanų, kvėpavimo technikų (PRANAYAMA), vizualizacijos, koncentracijos ir energijos valdymo technikų pagalba.

ĮTAMPŲ PALEIDIMO PRAKTIKOS METU:

  • Didžiausią dėmesį skirsime kvėpavimo technikoms (UJJAYI, BHASTRIKA) ir kt.
  • Praktikuosime nuolatinę savistabą.
  • Susipažinsime su energijos užraktais ir jų funkcionavimu (MULA BANDHA, UDDIYANA BANDHA, JALANDHARA BANDHA)
  • Atliksime asanų kompleksą, sudarytą iš tipinių Ashtanga, Hatha, Kundalini jogos sistemų pratimų, taip pat Tibeto ritualų bei Sufijų praktikų, pritaikytą įtampų labiausiai pažeistoms kūno sritims – pečiams, klubams, apatinei nugaros daliai, nepamirštant ir kitų.
  • Kiekvienos praktikos metu nepamiršime itin svarbių ir kasdienėje buityje sunkiai pasiekiamų vidinių raumenų aktyvinimo.
  • Balansinių asanų pagalba treniruosime vestibuliarinį aparatą. O svarbiausia – visos praktikos metu stimuliuosime savo valios raumenis!
  • Nepamiršime poilsio, pilno atsipalaidavimo praktikų (shavasana, energijos ratas, joga nidra)

NAUDOS, PASIEKIAMOS REGULIARIAI PRAKTIKUOJANT:

  • Išmokstama efektyviai atpalaiduoti tiek fizinį, tiek mentalinį ir emocinį kūnus.
  • Susipažįstama su greito energijos pakėlimo kvėpavimo pagalba metodais.
  • Pagerėja miego kokybė, kompensuojamas nepilnavertis ar nepakankamos trukmės nakties miegas.
  • Mažėja nerimas ir depresyvios nuotaikos.
  • Didėja darbingumas, produktyvumas, kūrybiškumas.
  • Gerėja bendra psichologinė būklė, nes atsiranda gilesnis savo kūno prajautimas ir pažinimas. Išauga pasitikėjimas savo jėgomis.

Naudų sąrašas nėra baigtinis. Kiekvienas esame unikalus, todėl ir atradimai kiekvieno gali būti saviti.

Praktika pritaikyta tiek MOTERIMS, tiek VYRAMS, amžius ir fizinis pasiruošimas nėra svarbus. Jei norėtumėte jungtis į grupę, bet abejojate savo jėgomis, turite specifinių sveikatos sutrikimų, nusiskundimų ar tiesiog pradžioje norėtumėte individualaus dėmesio, visada turite galimybę tartis dėl

INDIVIDUALIŲ UŽSIĖMIMŲ. Telefonas registracijai ar kylant klausimų – tiesiogiai su praktikas vedančiąja EGLE 8689 32229.

ĮTAMPŲ PALEIDIMO PRAKTIKOS vyksta antradieniais 8.00-9.30, šeštadieniais 9.00-10.30

Vienkartinio apsilankymo kaina 15 eur. 10 kartų abonementas 120 eur. Pirmas apsilankymas susipažinimui su praktika – nemokamas.