KALANETIKOS MANKŠTA

Kalanetika 1

Kalanetika2

 

 

 

KALANETIKOS MANKŠTA

 Tai saugi, lėto tempo ir žemo intensyvumo mankšta, tinkanti įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms, kurios metu siekiama pagerinti laikyseną, įdarbinti giliuosius raumenis, suaktyvinti kraujotaką ir medžiagų apykaitą. Tai meditacija judesyje, kurios metu derinami baleto, jogos ir pilateso elementai. Kalanetikos mankšta skirta padailinti kūno linijas ir sustangrinti kūną, jos metu siekiama maksimaliai atsipalaiduoti ir atitrūkti nuo rutinos bei pasikrauti naujos gyvybinės energijos. Užsiėmimų metu dėmesys skiriamas svarbiausiems raumenims, įskaitant dubens dugno raumenis, stiprinti. Svarbiausia – proceso malonumas. Turime jį jausti čia ir dabar. Primti savo kūną tokį, koks jis yra, atrasti atsipalaidavimo džiaugsmą, tik tuomet ateina jėgos, trokštami rezultatai.

Mankštos rezultatai:

 

*          Nebejausite skausmų ypač sėdimo darbo sukeltų – nugaros, sprando, pečių juostos,  kaklo, galvos

*          Pamiršite dienos rūpesčius – atsipalaiduosite nuo įtampos

*          Pakeisite kūno formas

*          Pagerės miegas – jausitės ramesni bei laimingesni

*          Sustiprės imunitetas, todėl mažiau puls visokios ligos

*          Lieknėsime bei stangrinsime kūną – elegantiškai ir be prakaito upių

*          Daugiau gyvai bendrausite, kursite aplink save bendruomenę su panašiais pomėgiais bei poreikiais – žmogui bendrauti reikia taip, kaip ir judėti.

*          Normalizuosime apetitą – norėsis sveikesnio, lengvesnio maisto, kadangi mažėja emocinis alkis, saldumynų, užkandžių, greitojo maisto poreikis.

*          Tai puiki saviraiškos forma, kelianti pozityvią energiją, kurianti didingus dalykus.

*          Suaktyvinsime endrofinų išsiskyrimą – tapsite laimingesni

*          Vaikai? Jie galės sportuoti kartu, žaisti šalia arba mes judėsime vaikučiams miegant.