Sąmoningas kvėpavimas. Breathwork

Sąmoningas kvėpavimas. Breathwork su Loreta Ribokiene!

Kokia sąmoningo kvėpavimo esmė?

15584476272_d24f77c20b_oPasaulį galima pažinti sąmonės dėka, tačiau jos vartai į nežinomybę labai siauri. Kitas būdas – veikti per pasąmonę, kurioje slypi beribis potencialas. Norint juo naudotis, reikia žinoti kaip. Sąmoningas kvėpavimas – tai instrumentas, kurio pagalba patenki į giluminius savęs sluoksnius, gebi juos transformuoti ir tampi sąmoningu kasdienybės kūrėju. Rezultatas – maksimalus efektyvumas.

 

Kokias ligas galima išgydyti valdant kvėpavimo parametrus?

Visos ligos turi emocinį ir psichologinį ryšį. Mintys ir kūno reakcijos yra glaudžiai susiję. Kai tik pradėsite jaustis blogai, iškart atkreipkite dėmesį į tai, ką tuo metu mintijate. Ir jūs nustebsite, pamatę, kad jūsų mintys tuo metu visuomet bus negatyvios, o kvėpavimas sutrikęs.

“Netinkamas kvėpavimas yra dažna prastos sveikatos priežastis”  (Dr. Andrew Weil)

„Visi  lėtiniai skausmai, kančia  ir ligos  priežastys pasireiškia dėl  deguonies trūkumo  ląstelėse“ (Dr. Arthur C. Guyton, M.D., author „The Textbook on Medical Physiology.)

„Oksidacija yra  gyvybės šaltinis. Jos  trūkumas  sukelia sveikatos sutrikimus arba  ligas bei mirtį.“ (Dr. F.M. Eugene Blass, PH.D.

Seniai žinomas ir suprastas santykis tarp kvėpavimo ir kraujo spaudimo: padidėjęs kraujo spaudimas yra lydimas tokios būsenos kai atsiranda greitas paviršutinis kvėpavimas. Keičiant kvėpavimą į lėtą diafragminį, kraujo spaudimas sumažėja.“ (Robert Fried, PhD)

Deguonies trūkumas vaidina labai svarbų vaidmenį, sveikoms ląstelėms tampant vėžinėmis”..“ (Dr. Harry Goldblatt, Journal of Experimental Medicine)

„Vėžys  turi tik vieną  pirminę  priežastį. Normalus  organizmo ląstelių  kvėpavimas  deguonimi kinta į  anaerobinį (-nepakankamai  deguonies)  ląstelių kvėpavimą“. (Dr Otto Warburg;  Dviejų  laiko  Nobelio  premijos  laureatas,   Nobelio premijos laimėtojas  vėžio tyrimų srityje )

Liga yra netinkamas toksinų šalinimo iš organizmo rezultatas. Kvėpavimas arba deguonis yra svarbus veiksnys, kuris padeda oraganizmui pašalinti toksinus. .“ ( Ed McCabe,  author, „Oxygen Therapies,  A New Way of Approaching Disease“)

Ką reikia žinoti, mokantis sąmoningo kvėpavimo? Ar reikia specialaus pasiruošimo?

Kaip ir bet ką darant, kvėpavimo įgūdžiai susiformuoja ne iškart. Kiekvienas muzikantas, šokėjas, sportininkas žino, kad tą patį veiksmą turi atlikti daugybę kartų, kol susiformuos naujas įgūdis. Vieniems tai labai lengva, kitiems sunku. Pamenu, laikant vairavimo egzaminą, grupėje buvo vaikinas, kuris visus gąsdino, sakydamas, jog neįmanoma šio egzamino išlaikyti iš pirmo karto. Jam tai buvo jau ketvirtas kartas ir ši patirtis taip pat nepadėjo, vėl patyrė fiasko, nes užprogramavo save nesėkmei.

Paprastai tiems, kam sekasi, sekasi visur.

Kvėpavimas – tai vienas iš būdų perprogramuoti nesėkmės programas į sėkmę.

Pirmiausia rekomenduojama turėti 10 privačių kvėpavimo sesijų ir tik po to jungtis prie grupinių užsiėmimų.

Tiesiog norėkite to išmokti ir jums būtinai pavyks.

Ar yra būklių/susirgimų, kuomet ši technika nerekomenduojama?

Naudojant šią techniką žmogus turi gebėti būti sąmoningu. Sergant psichinėmis ligomis, apsvaigus nuo alkoholio, narkotikų neįmanoma sukoncentruoti dėmesio. Toks žmogus neprisiims atsakomybės už savo veiksmus, poelgius, todėl ši technika jų atveju negali būti taikoma.

Kaip žmogus turėtų kvėpuoti apskritai?

Kvėpavimo technikų yra daug ir įvairių. Vienos labiau efektyvios, kitos mažiau, bet jos visos veikia. Tai pirmoji pagalba visais gyvenimo atvejais, todėl būtų kvaila šio įgūdžio neugdyti. Kvėpavimas, kurio mokau, labai paprastas ir tuo pačiu galingas. Jo atlikimo esminis įsukimo raktas yra aktyvus įkvėpimas ir iškvėpimo nedarymas arba paleidimas. Tai reikia pamatyti, pajausti, išgirsti ir atkartoti.

Loreta Ribokienė

Susisiekite:  info@amarilis.lt , Mob:  +37067998186, www.amarilis.lt

 

Introduction to Rebirthing Breathwork

Dan Brule has spent over forty years of his life spreading the healing power of this technique, which is also known as „connected breathing“. In his book „Just Breath“ he wrotes:

Rebirthing is a direct road to spiritual breakthroughs, opening you up to an extraordinarily energy experience. And because i have experienced so many amazing results with this technique, i really have to share a bit more, an offering to whet your curiosity and hopefully encourage you to explore it on your own. Since practicing this technique for even a few minutes can trigger a powerful healing or transformational process, sometimes it‘s best to have a coach, facilitator, or at least a breathing buddy nearby when you experimen.

The Rebirthing Breathwork technique is as simple as it is powerful. Here are the basics: the inhale is active and the exhale is passive. Pull the inhale in consciously and let the exhale go quickly and completely (the key phrase here is „let go‘).

There are no pauses or graps between the inhale and the exhale, between the exhale and the inhale. No holding, no hesitating. The breaths are connected in a smooth, steady rhythm.

Once you begin, breath continuously: inhale merging with the exhale, exhale blending seamlessly into the next inhale. The breath is turning like a wheel. Just keep breathing and relaxing into and through whatever you feel, whatever comes up.

From time to time, you can take long, expansive inhale and give yourself a big, exaggerated sigh of relief, then go right back into the connected rhythm.

Use the same channel to breathe through. That is, breathe either in and out the nose or in and out the mouth, but do not breath in the nose and out the mouth.

To learn more about Rebirthing breathwork, check out Dan Brule website: http://www.breathmastery.com

 

In Lithuania contact  Loreta Ribokienė  – doctor, rebefer, lecturer.

E.mail:  info@amarilis.lt, phone number:  +37067998186, www.amarilis.lt

Loreta has ten years of work experience as a Rebirther Teacher here, in Lithuania. This year started to work also in England. 

Contact with her if you want to use the power of breath and get the experience to relax and energize your body, to expand your mind, calm and balance your emotions.